Neste steg sammen
Det er en stor glede for oss i Sikri å invitere deg til vår årlige konferanse med søkelys på gode løsninger for offentlig sektor. Vi har valgt å flytte TREFFPUNKT fra november til februar og håper det passer godt for deg.
Programmet er variert og breddfullt av faglig innhold, inspirasjon fra gode foredragsholdere og nyheter om produkter og løsninger.
- Mandag: Faglige kurs
Her kan du velge blant mange ulike kurs innen ulike tema og fagområder. Sett sammen din egen kursdag og få oppdatert din kunnskap. - Tirsdag: Felles foredrag og parallellspor
Vi inviterer de fremste foredragsholderne fra sine fagfelt. Du får inspirasjon og faglig påfyll. - Onsdag: Felles foredrag
Nye perspektiver og forventninger til fremtiden. Hold deg oppdatert og oppdag fremtidens muligheter.
![]() |
| Anne Mette og Tommy er årets konferansierer og gleder seg til å ønske deg velkommen. |
Du møter blant andre
Programoversikt
Et mer detaljert program med beskrivelse av foredrag, bio på foredragsholdere og sorteringsfilter for innhold finner du her.
- Mandag
- Tirsdag
- Onsdag
9:00
Registrering
10:00 - 17:00
Parallelle faglige kurs
Velg blant 30 ulike kurs innen fem ulike fagområder, eller delta på en spennende designsprint:- Møte (6 ulike kurs)
- Samsvar (6 ulike kurs)
- eByggesak/ePlansak (6 ulike kurs)
- Arkiv (6 ulike kurs)
- Saksbehandling (6 ulike kurs)
- Designsprint (hele dagen, kun 20 plasser - her er det førstemann til mølla - registrere deg ved påmelding til konferansen)
Du kan sette sammen din egen kursdag på tvers av sporene (gjelder ikke designsprint som varer hele dagen). Det blir god pause mellom hvert kurs.
19:00
Hyggelig sosialt & Mat og drikke på Grilleriet
8:00
Registrering
Har du allerede registrert deg, så trenger du ikke å komme innom på ny.9:00
Velkommen til TREFFPUNKT
Hege Moe Tveit, Daglig leder i Sikri9:10
Gode innbyggertjenester, hvordan får vi det til?
Sidsel Nordhagen, Daglig leder i KS Digital9:40
Hva hemmer og fremmer digitalisering i offentlig sektor?
Espen Sjøvoll, Fagdirektør i Digitaliseringsdirektoratet (Digdir) og Ph. Kandidat10:30
Er du klar for neste steg?
Rune Semundseth, Forfatter og foredragsholder fra Businessmastering11:30
Lunsj
12:30
Panelsamtale
Sidsel Nordhagen, Espen Sjøvoll, Rune Semundseth og Hege Moe Tveit13:00
Samarbeidspartnere
Presentasjon fra scenen14:00
Parallelle spor
Velg blant 15 foredrag innen fem ulike spor. Du kan velge på kryss og tvers av sporene, og det er pause mellom foredragene.
1. Innovasjon og endring
- Innovasjon og endring handler om folk v/Anne Mette Havaas, Direktør Kundesuksess i Sikri
- Vi utløser kraften i fellesskapet v/Anders Aagaard Sørby, Direktør i Departementenes digitaliseringsorganisasjon
- Innovasjon i nedgangstider v/Esther Gilen, Assisterende kommunedirektør i Nesodden kommune
2. Felles dokumentsenter
- ConnectFlow v/Nina Jørgensen-Øberg, arkivleder i Bindal kommune og Christian Lorentsen, prosjektleder i Digitale Helgeland
- Helhetlig dokumentasjonsforvaltning for store og små - Alene eller sammen? v/Nina Fossbakken, Fagansvarlig Dokumentasjonssentereti Værnesregionen
- Fra idé til virkelighet - Kongsberg dokumentsenter
3. Helsesektoren og arkiv
- Muligheter i skyen
- Digitalisering av helsearkiv
- Fellestjenester og helsetjenester v/Digitaliseringsdirektoratet (Digdir)
4. KI og Automasjon
- Automasjonsstrategi for offentlig sektor v/Thomas Stangnes, Produktdirektør i Sikri
- Kunstig intelligens til økt datafangst v/Svein Lekve, Seksjonsleder Statnett
- Økt åpenhet ved bruk av KI v/Advije Kajtazi, Arkivleder i Halden kommune
5. Systemforvaltning
- Fra kaos til kontroll - Om ny arkivlovs krav til dokumentasjonsplan
- Informasjonssikkerhet v/Bjørnar Sømme, Cypersecurity Compliance Analyst i Sikri
- Fra Proptech til Samsvar v/Michael Wiik, produktleder for Samsvar i Sikri
16.10
Happy hour & pølsefest
17:00
Egentid
19:00
Aperitiff
19:30
Festmiddag med underholdning
.png?width=284&height=379&name=Design%20uten%20navn%20(1).png)
Harald Rønneberg er kveldens konferansier
8:00
Registrering
Har du allerede registrert deg, så trenger du ikke å komme innom på ny.
9:00
Brunost og champagne - et krasjkurs om kulturkrasj
Cécile Moroni10:00
Pause
Besøk hos utstillere10:30
Hva har skjedd siden designprint Treffpunkt 2024?
Produkteier Matias Klingsholm11:10
Saksbehandling med hjertet
Avdelingssjef Sven Norland og seksjonssjef Børge Kallesten i Stavanger kommune11:50
12:20
Avslutning - neste steg sammen
Produktdirektør Thomas Stagnes og salgsdirektør Odd-Henrik Hansen13:00
Lunsj
14:00
Hjemreise
Sikre deg plass til årets høydepunkt
Registreringen til arrangementet håndteres av vår partner Meeting Management AS.
The Hub
I hjertet av Oslo
Også i år har vi valgt Strawberry Clarion Hotel The Hub til TREFFPUNKT. Her tilbys fantastisk mat, service og gode opplevelser midt i Oslo sentrum. Med sitt WeCare arbeid har Strawberry også en gjennomgående tradisjon og kultur for bærekraft - det støtter vi! Les mer om hotellet her
Biskop Gunnerus gate 3,
0106 Oslo
Kontaktinformasjon
Registrering, fakturering og eventuelle spørsmål eller endring knyttet til din påmelding til Treffpunkt håndteres av Sikri sin eventpartner Meeting Management AS.
Kontakt: treffpunkt2026@mmevent.no - Tlf 22 55 50 11
Andre henvendelser kan rettes til post@sikri.no
%20(1)-1.png?width=575&name=Treffpunkt%202025%20Sikri%20people%20(2600%20x%20300%20px)%20(1)-1.png)

