Integrasjonsanalyse
for automatisert datafangst
Utnytter dere mulighetene for automatisert datafangst til arkivet?
Datafangst er knyttet til mange viktige forretningsenheter i organisasjonen. Eksempelvis har personal, beredskap og administrasjon ulik saksgang og spesifikke datakrav.
Kontroll over integrasjonene med arkivsystemet kan være en nøkkel til å oppnå økt automatisert arkivering og etterlevelse av regelverk.
Vi kan hjelpe dere med kartlegging og forbedring
Gjennom en analyse av alle arkivintegrasjonene i deres økosystem får dere:
- En komplett kartlegging av eksisterende integrasjoner
- Identifisering av muligheter for forbedring og økt automatisert datafangst
- Oversikt og kontroll som sikrer samsvar med regelverk
- Et solid grunnlag for kostnadsevaluering
Beskrivelse av tjenesten
- Våre erfarne teknikere vil gå grundig gjennom deres integrasjoner knyttet til arkivering og produsere en detaljert rapport som gir dere klar innsikt i hvordan integrasjonene fungerer.
- Dere får en komplett oversikt med skisser, beskrivelser, kontaktpersoner og statistikk som vil hjelpe dere med å ta de beste beslutningene for tilpasset egen virksomhet.
- Etter gjennomgangen går vi gjennom funnene sammen og diskuterer eventuelle forbedringsområder.
Gevinster
Økt automatisert datafangst
Etterlevelse av regelverk
Bedre oversikt
Sparte kostnader
Vil du vite mer om integrasjonsanalyse?
Fyll ut skjemaet nedenfor så hører du snarlig fra oss.
Vi ser frem til å hjelpe dere med å optimalisere deres integrasjoner og arkivsystem.
Arne Olav Holm
Manager Integrations and migrations
Intro Title
SECTION SIMPLE LISTING - TITLE
Description. Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et
Skjemaimport for KF
Les mer
Les mer
Skjemaimport for KF
Intro Title
SECTION ACCORDION - TITLE
Description. Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et
Skjemaimport for KF