Skip to content
Web HERO header

Integrasjonsanalyse

for automatisert datafangst

Utnytter dere mulighetene for automatisert datafangst til arkivet?

Datafangst er knyttet til mange viktige forretningsenheter i organisasjonen. Eksempelvis har personal, beredskap og administrasjon ulik saksgang og spesifikke datakrav.

Kontroll over integrasjonene med arkivsystemet kan være en nøkkel til å oppnå økt automatisert arkivering og etterlevelse av regelverk.

 

Vi kan hjelpe dere med kartlegging og forbedring

Gjennom en analyse av alle arkivintegrasjonene i deres økosystem får dere:

  • En komplett kartlegging av  eksisterende integrasjoner
  • Identifisering av muligheter for forbedring og økt automatisert datafangst
  • Oversikt og kontroll som sikrer samsvar med regelverk
  • Et solid grunnlag for kostnadsevaluering

 

Beskrivelse av tjenesten

  1. Våre erfarne teknikere vil gå grundig gjennom deres integrasjoner knyttet til arkivering og produsere en detaljert rapport som gir dere klar innsikt i hvordan integrasjonene fungerer.
  2. Dere får en komplett oversikt med skisser, beskrivelser,  kontaktpersoner og statistikk som vil hjelpe dere med å ta de beste beslutningene for tilpasset egen virksomhet.
  3. Etter gjennomgangen går vi gjennom funnene sammen og diskuterer eventuelle forbedringsområder.

Gevinster

Økt automatisert datafangst
Etterlevelse av regelverk
Bedre oversikt
Sparte kostnader

Vil du vite mer om integrasjonsanalyse?

Fyll ut skjemaet nedenfor så hører du snarlig fra oss.
 
Vi ser frem til å hjelpe dere med å optimalisere deres integrasjoner og arkivsystem.
Arne Olav Holm

Arne Olav Holm

Manager Integrations and migrations

Intro Title

SECTION SIMPLE LISTING - TITLE

Description. Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et

Intro Title

SECTION ACCORDION - TITLE

Description. Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et

Skjemaimport for KF