eSignering
Trygt og raskt med digital signering
eSignering gjør det enkelt å innhente digital signatur fra innbyggere på en brukervennlig, trygg og rask måte. Signaturen er helt sikker ved at den
- Er entydig knyttet til undertegneren
- Identifiserer undertegneren
- Er juridisk bindende
- Benytter to-faktor autentisering gjennom Bank ID eller Buypass ID
Raskt og sikkert direkte i Elements
eSignering gjør det enkelt å innhente digital signatur fra innbyggere på en brukervennlig, trygg og rask måte. To-faktor autentisering sikrer at undertegneren identifiseres og at signaturen er juridisk bindende.
Spar mye tid ved å sende ut dokumenter direkte fra Elements til mottakers digitale postkasse og få de ferdige signerte dokumentene rett fra mottaker til aktuell sak i Elements. Dette går langt raskere enn å hente inn håndskrevne signaturer.
Slik virker det
Oktobertilbud: Inkludert rådgivning og bistand
I forbindelse med Nasjonal sikkerhetsmåned i oktober, tilbyr vi alle kunder 3 timer med en rådgiver inkludert når dere bestiller Elements eSignering.
Konsulenten vil bidra til at dere får målrettet utnyttelse og gevinstrealisering av løsningen.
Send og motta direkte i Elements
I Elements benyttes nasjonal fellestjeneste fra Digitaliseringsdirektoratet til elektronisk signatur. Dokumenter som skal signeres sendes med digital forsendelse direkte fra Elements og det ferdig signerte dokumentet mottas tilbake i Elements til saken det er sendt fra.
Løsningen kan benyttes både til enkeltsignatur og multisignatur hvor flere personer skal signere dokumentet (signeringsrunde).
Dere kan bestemme hvilken frist mottaker har for signering, og dere har hele tiden en god oversikt over dokumenter som er sendt til signering og dokumenter som er mottatt ferdig signerte.
Ja takk, vi ønsker et uforpliktende tilbud på eSignering
Fyll ut din kontaktinformasjon, så hører du snart fra oss